e-sklep

Comarch e-sklep

Comarch e-sklep to nowoczesne oprogramowanie sklepu internetowego, pozwalające na prowadzenie zautomatyzowanej sprzedaży 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Oprócz narzędzi typowo sprzedażowych, Comarch e-sklep został wyposażony w szereg funkcji pomagających w promocji sklepu i automatyzacji. Dzięki temu nie tylko zwiększysz sprzedaż, ale dodatkowo odciążysz Twój dział handlowy.

Comarch e-sklep to jedyna platforma e-commerce w pełni zintegrowana z systemami Comarch ERP XT, Comarch ERP Optima i  Comarch ERP XL.

Takie podejście pozwoli Ci szybko rozpocząć sprzedaż w internecie, a w połączeniu z innymi produktami Comarch stworzyć kompletne rozwiązanie omnichannel.

Zapewnij swoim klientom najlepsze doświadczenia zakupowe. Stwórz rozwiązanie omnichannel przy pomocy Comarch e-sklep.

Już 1800 firm wybrało Comarch e-sklep – sprawdź dlaczego!

Nieograniczone możliwości personalizacji sklepu

Możliwość personalizacji wyglądu sklepu – atrakcyjny wygląd wpływa na konwersję w Twoim sklepie i większą sprzedaż. W przypadku Comarch E-sklep masz nieograniczone możliwości personalizacji

Responsywność w standardzie – podejście mobile first

W przypadku kiedy większość ruchu w internecie generowana jest przez urządzenia mobilne, responsywność Twojego sklepu to standard. W przypadku sklepu Comarch obsługa na urządzeniach mobilnych została uznana za priorytet i zrealizowane na 3 różne sposoby:

  1. Bezpłatne responsywne szablony graficzne
  2. Responsywny panel administratora – zarządzaj swoim sklepem z dowolnego urządzenia z dostępem do internetu.
  3. W prosty sposób możesz opublikować swój sklep w postaci aplikacji mobilnej i udostępniać ją za pomocą sklepu Google Play.

Zoptymalizowany pod SEO

Na wielkość sprzedaży w sklepie internetowym ma wpływ konwersja i ilość odwiedzin. Comarch e-sklep jest maksymalnie przyjazny dla wyszukiwarek internetowych (Google, Bing). Wspiera przyjazne linki, możliwość definiowania własnych metadanych, słów kluczowych i tytułów. Pozwala na generowanie mapy strony. Mechanizm blogowy pozwala na publikację artykułów, które pozwolą nowym klientom odnaleźć Twój sklep internetowy. Dzięki narzędziom analitycznym dostaniesz informację zwrotną czy prowadzone przez Ciebie działania budujące zasięg są skuteczne.

Komunikacja z klientami i marketing

Comarch e-sklep został wyposażony w liczne mechanizmy promocyjne i rabatowe. Towary w sklepie mogą być oznaczone statusem Nowość, Bestseller, Wyprzedaż, Polecane. Obsługuje też rabaty dostępne w Twoim systemie ERP. Za pomocą kuponów rabatowych wysyłanych mailem, możesz odzyskiwać porzucone koszyki. Wbudowany mechanizm newslettera pozwala na komunikację z klientem i budowanie zaangażowania. Dodatkowym kanałem kontaktu mogą być SMS wysyłane z bramki zintegrowanej ze sklepem internetowym. Lojalnych klientów możesz nagradzać punktami w programie lojalnościowym.

Bezpieczeństwo jak w banku

Bogata liczba integracji

Sklep Comarch został zintegrowany z licznymi systemami zewnętrznym. Lista integracji obejmuje systemy szybkich płatności on-line, kurierów i punkty odbioru, narzędzia do marketing automation, porównywarki produktów, programy do analityki. Każda nowa wersja sklepu wprowadza nowe integracje do ekosystemu Comarch e-sklep. Dodakowo zyskujesz dostęp do edytora w którym możesz dodać własny javasript integrujący z dowolną wtyczką, czy usługą zewnętrzną (jeśli obsługuje ona taki sposób integracji).

Poznaj możliwe integracje Comarch e-sklep!

Systemy płatności online

Dla wygody klientów Twojego sklepu i zwiększenia konwersji w sklepie sklep Comarch e-sklep został zintegrowany z następującymi systemami płatności:

Dotpay, PayU, PayPal, Przelewy24, Multi Transfer, mTRANSFER, PayByNet, eCard, Sofort Banking, Payeezy, PayLane, iMoje ING Bank Śląski oraz TPAY.

Integracja Allegro i eBay

Mimo wysokich prowizji dla sprzedawców, Allegro jest największym centrum sprzedaży w polskim internecie. Obecność na Allegro pozwala na przyciągnięcie nowych klientów do Twojego sklepu i zdywersyfikować kanały sprzedaży. Comarch e-sklep pozwala na wystawianie i edytowanie nieograniczonej ilości aukcji. Po zakończeniu aukcji na Allegro w Twoim sklepie powstanie automatycznie konto klienta, będziesz mógł też automatycznie wygenerować zamówienie. Co ważne bez problemu odfiltrujesz zamówienia z Allegro od złożonych w Comarch e-sklep. Sprzedawaj na Allegro i zwiększ swoją sprzedaż!

Pomimo, że eBay nigdy nie był w stanie zagrozić Allegro, zdobył spory udział w rynku. Comarch e-sklep pozwala sprzedawać również  w serwisie eBay. W kilku krokach będziesz mógł wystawić swoje pierwsze ogłoszenie i sprawdzić skuteczność tego kanału sprzedaży. Zamówienia z serwisu eBay obsłużysz bezpośrednio w panelu swojego sklepu. Sprzedawaj na eBay i zyskaj nowe zamówienia!

Integracja z porównywarkami cen

W przypadku handlu w internecie klienci mają możliwość szybkiego porównania cen w różnych sklepach. Warto ten mechanizm wykorzystać do generowani dodatkowego ruchu w sklepie za pomocą najpopularniejszych porównywarek cen. Warto Pamiętać, że często to nie cena ma największy wpływ na decyzję zakupową. Klienci najpierw sprawdzają opinie o sklepie, a dopiero z pośród sprawdzonych kontrahentów wybierają tego z najniższą cena i najlepszymi warunkami dostawy. Comarch e-sklep obsługuje integracje z najpopularniejszymi porównywarkami cen:

Ceneo.pl, Skąpiec.pl, Nokaut, Radar, okazje.info, sklepy24.pl. Dodatkowo Comarch e-sklep został wyposażony w funkcje generowania plików XML (feedów produktowych), która pozwala na integrację również z mniej popularnymi porównywarkami cen.

Integracja Google

Internetowy gigant Google dostarcza wielu cennych narzędzi do analityki i działań marketingowych. Comarch e-sklep pozwala na korzystanie z Google Analytics, Google Tag Manager i Google Shopping.

Integracja FreshMail

Dobra i zautomatyzowana komunikacja z klientem to podstawa handlu internetowego. Freshmail to polski system do prowadzenia i zarządzania kampaniami e-mail marketingowymi. Dzięki integracji z Comarch e-sklep z Twoim kontem Freshmail, zsynchronizujesz adresy e-mail subskrybentów newslettera i zyskasz narzędzie do łatwej i przede wszystkim skutecznej komunikacji z klientami.

 

Integracja z paczkomatami

W przypadku sprzedaży w modelu B2C wysyłka z odbiorem w paczkomacie jest już standardem. Comarch e-sklep został zintegrowany z usługą paczkomaty – Twoi klienci mogą odbierać zamówione Towary w dowolnym czasie w wybranym przez siebie paczkomacie.

Marketing Automation

Marketing automation to zestaw specjalnych narzędzi, które wykorzystując mechanizmy sztucznej inteligencji do lepszego poznania Twoich klientów i odwiedzających sklep i skierowanie do nich spersonalizowanej komunikacji zwiększającej konwersję i Twoje zyski. Comarch e-sklep jest zintegrowany z dwoma wiodącymi dostawcami usług marketing automation – SALESmanago i Edrone.

 

Dowiedz się więcej o integracji oprogramowania

 

Jak działamy

  1. Analiza Biznesowa

Początek naszej współpracy to gruntowna analiza wymagań biznesowych klienta. Na podstawie wizyt i rozmów z Twoimi pracownikami tworzymy dokument analizy przedwdrożeniowej. Definiuje ona pożądane funkcje Twojego przyszłego sklepu, politykę cenową i rabatową, określa niezbędne integracje. Analiza przedwdrożeniowa jest planem przyszłego wdrożenia – gwarantuje realizację celów biznesowych, terminowe wdrożenie i kontrolę budżetu.

  1. Instalacja i konfiguracja platformy e-commerce

Zainstalujemy i skonfigurujemy wybraną przez Ciebie platformę e-commerce niezależnie od tego, czy chcesz pracować w chmurze, czy wybierzesz zewnętrzny hosting. Na koniec dla bezpieczeństwa Twojego i klientów podepniemy certyfikat SSL.

  1. Integracja z systemem ERP

Comarch e-sklep zintegrujemy z Twoim systemem ERP, stworzymy nowe centrum, ustawimy numerację dokumentów. Pomożemy Ci przygotować kartoteki towarowe do eksportu do sklepu. Na koniec ustawimy mechanizm synchronizacji danych.

  1. Integracja z systemami zewnętrznymi

Kolejnym krokiem jest integracja z systemami zewnętrznymi. Przeprowadzimy konfigurację po stronie Comarch e-sklep i doradzimy w sprawie konkretnych narzędzi, które pomogą Tobie zwiększyć sprzedaż.

  1. Testy

Ostatnim krokiem przed publikacją są testy. Przejdziemy z Tobą całą ścieżkę zakupową i sprawdzimy czy wszystkie elementy działają zgodnie z projektem.

  1. Publikacja sklepu

Gotowy sklep pomożemy opublikować na wybranym hostingu, przekierujemy domenę na poprawny serwer.

  1. Serwis i wsparcie

Sklep internetowy to ciągłe prace optymalizacyjne. Zapewniamy serwis i wsparcie w bezproblemowym działaniu systemu. Pomożemy Tobie wprowadzać zmiany w celu maksymalnego zwiększenia konwersji.

Zamów e-sklep Comarch i zwiększ swoją sprzedaż już dziś. Oferta.

Kontakt

Bydgoszcz / Wrocław / Poznań /
Oddział Bydgoszcz

ul. Nasypowa 25A
85-342 Bydgoszcz

tel./faks 52 340 70 88
biuro@kantata.pl

Oddział Wrocław

ul. Pełczyńska 137
51-180 Wrocław
tel./faks 71 728 13 40
biuro@kantata.pl

Oddział Poznań

ul. Grochowe Łąki 2a/29
61-752 Poznań
tel./faks 61 610 24 05
biuro@kantata.pl

Sprawdź ile kosztuje system ERP

Produkcja / MES
CRM
WMS / Magazyn
Kadry i Płace / HR / RCP
Księgowość
BI / Controlling
DMS / Workflow / Procesy
B2B

Mapa strony

kwadratowa ikona back to top