Dobry system ERP pozwala nie tylko na obsługę standardowych procesów handlowych, ale przede wszystkim pomaga zautomatyzować powtarzalne procesy.
Dobrym przykładem jest mechanizm automatycznego przekształcania dokumentów od zapytania ofertowego, przez ofertę, fakturę, zlecenie produkcyjne, czy wydanie z magazynu. Dzięki temu procesy w firmie realizowane są szybciej. Dodatkowo na podstawie przyjętych normatywów można zdefiniować poziomy stanów magazynowych, przy których automatycznie zostanie złożone zamówienie na surowce i towary.
W zakresie handlu, systemy ERP monitorują czas realizacji zamówień, pozwalają na kontrolę rabatów, obsługę reklamacji i promocji.
Bardzo ważną funkcją systemów ERP jest obsługa wszystkich kanałów kontaktu z klientem. Sprzedaż może być prowadzona:
w sklepach firmowych,
za pomocą sieci przedstawicieli handlowych pracujących zdalnie,
w sklepie internetowym,
przy współpracy z partnerami i hurtownikami.
System ERP w obszarze handlu powinien integrować klientów ze wszystkich kanałów sprzedaży, zapewniać im jednolite doświadczenia z kontaktu z marką, zarządzać i optymalizować procesy sprzedaży.
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie.
Funkcjonalne pliki Cookie
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferences
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Analityczne
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketingowe
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.