Zarządzanie relacjami z klientami i uporządkowanie działań marketingowych oraz handlowych jeszcze nigdy nie było takie proste. Planuj bieżące akcje promocyjne, kontroluj spotkania sprzedażowe i rozmowy telefoniczne swojego działu handlowego. Moduł Optima CRM pozwala na przydzielanie i monitorowanie zadań, a wersja CRM plus dodatkowo zapewnia wsparcie w procesie windykacji.
Zwiększ sprzedaż i zmniejsz ilość nieopłaconych faktur – już dziś zacznij korzystać z Comarch ERP Optima z modułem CRM
Pełna historia kontaktów z klientami
Planowanie zadań i tworzenie przypomnień
Możliwość dostosowania działań i ścieżki sprzedażowej do różnych grup kontrahentów
Automatyczne generowanie dokumentów dla transakcji cyklicznych
Zwiększ sprzedaż dzięki bieżącej kontroli realizacji zadań przez pracowników
Trafne decyzje dzięki mechanizmowi szybkiej filtracji i analizie danych
Automatyczna wysyłka e-maili lub SMS’ów do klientów z nieopłaconymi fakturami
Możliwość zdefiniowania własnej ścieżki windykacji
Automatyczne generowanie ponagleń zapłaty
Dodawania zadań/kontaktów do kontrahentów
Nadzór nad całym procesem windykacji
Blokady procesu sprzedaży dla nieuczciwych kontrahentów
Zwiększ sprzedaż i zmniejsz ilość nieopłaconych faktur – już dziś zacznij korzystać z Comarch ERP Optima z modułem CRM
ul. Nasypowa 25A
85-342 Bydgoszcz
tel./faks 52 340 70 88
biuro@kantata.pl
ul. Pełczyńska 137
51-180 Wrocław
tel./faks 71 728 13 40
biuro@kantata.pl
ul. Grochowe Łąki 2a/29
61-752 Poznań
tel./faks 61 610 24 05
biuro@kantata.pl