CRM

Usprawnij kontakt z klientami dzięki modułowi CRM w programie Comarch ERP Optima

 

Zarządzanie relacjami z klientami i  uporządkowanie działań marketingowych oraz handlowych jeszcze nigdy nie było takie proste. Planuj bieżące akcje promocyjne, kontroluj spotkania sprzedażowe i rozmowy telefoniczne swojego działu handlowego. Moduł Optima CRM pozwala na przydzielanie i monitorowanie zadań, a wersja CRM plus dodatkowo zapewnia wsparcie w procesie windykacji.

Zwiększ sprzedaż i zmniejsz ilość nieopłaconych faktur – już dziś zacznij korzystać z Comarch ERP Optima z modułem CRM


Najważniejsze funkcje modułu CRM:

 

Pełna historia kontaktów z klientami

Planowanie zadań i tworzenie przypomnień

Możliwość dostosowania działań i ścieżki sprzedażowej do różnych grup kontrahentów

Automatyczne generowanie dokumentów dla transakcji cyklicznych

Zwiększ sprzedaż dzięki bieżącej kontroli realizacji zadań przez pracowników

Trafne decyzje dzięki mechanizmowi szybkiej filtracji i analizie danych

Proces windykacji w module CRM PLUS

 

Automatyczna wysyłka e-maili lub SMS’ów do klientów z nieopłaconymi fakturami

Możliwość zdefiniowania własnej ścieżki windykacji

Automatyczne generowanie ponagleń zapłaty

Dodawania zadań/kontaktów do kontrahentów

Nadzór nad całym procesem windykacji

Blokady procesu sprzedaży dla nieuczciwych kontrahentów

Zwiększ sprzedaż i zmniejsz ilość nieopłaconych faktur – już dziś zacznij korzystać z Comarch ERP Optima z modułem CRM


Kontakt

Bydgoszcz / Wrocław / Poznań /
Oddział Bydgoszcz

ul. Nasypowa 25A
85-342 Bydgoszcz

tel./faks 52 340 70 88
biuro@kantata.pl

Oddział Wrocław

ul. Pełczyńska 137
51-180 Wrocław
tel./faks 71 728 13 40
biuro@kantata.pl

Oddział Poznań

ul. Grochowe Łąki 2a/29
61-752 Poznań
tel./faks 61 610 24 05
biuro@kantata.pl

Sprawdź ile kosztuje system ERP

Produkcja / MES
CRM
WMS / Magazyn
Kadry i Płace / HR / RCP
Księgowość
BI / Controlling
DMS / Workflow / Procesy
B2B

Mapa strony