Zamówienia i oferty w walutach obcych już dostępne w najnowszej wersji Comarch ERP Mobile 2016.2!
Z przyjemnością informujemy o udostępnieniu nowej wersji Comarch ERP Mobile 2016.2!
Comarch ERP Mobile 2016.2 to przede wszystkim:
możliwość wystawiania zamówień i ofert w walutach obcych,
synchronizacja domyślnej waluty kontrahenta zdefiniowanej na karcie w systemie Comarch ERP,
prezentowanie limitów kredytowych w obcej walucie,
wyświetlanie cenników w walutach obcych,
prezentowanie domyślnej waluty kontrahenta z poziomu Comarch ERP Mobile Kierownik Sprzedaży
raporty kontekstowe umożliwiające wyświetlanie raportów z różnych poziomów aplikacji. W zależności od konfiguracji, prócz standardowego poglądu raportów z listy, przedstawiciel handlowy będzie mógł wywołać raport z poziomu:
karty kontrahenta
listy kontrahentów
karty towarowej
dużej kalkulacji podczas dodawania pozycji na dokument
dokumentu
realizacji elementu wizyty typu: Inny
realizacji wizyty.
Przypominamy, iż w 2015 roku kończymy wsparcie Androida 2.3.3. Tym samym, wersje Comarch ERP Mobile udostępnione w bieżącym roku są ostatnimi, które wspierają tą wersję Androida, a każda kolejna wersja Comarch ERP Mobile udostępniona w roku 2016 będzie wymagała Androida w wersji 4.0 i wyższej.
obsługa terminali płatniczych, co z pewnością ułatwi rozliczanie należności, jak również przełoży się na bezpieczeństwo pracy przedstawicieli handlowych, którzy nie będą musieli wozić ze sobą pobranej gotówki od Klientów przez cały dzień,
poprawa ergonomii planowania działań poprzez możliwość kopiowania tygodniowego planu wizyt, dzięki czemu przedstawiciel handlowy może w łatwy i szybki sposób zaplanować swój kalendarz, poprzez elastyczny wybór tygodnia, z jakiego oraz na jaki, mają zostać skopiowane wizyty,
dalszy rozwój promocji pakietowych, poprzez umożliwienie określania progów promocji dla grup towarowych, towarów wymaganych w pakiecie oraz minimalnej ilości różnych towarów z pakietu,
obsługa nowego typu promocji budżet rabatowy operatora, dzięki czemu przedstawiciel handlowy w aplikacji mobilnej może obniżać cenę towaru poprzez nadawanie rabatu z własnego budżetu, jaki został dla niego określony na dany okres,
obsługa rabatu maksymalnego operatora, jaki może zostać udzielony przez przedstawiciela handlowego, co z jednej strony daje możliwość dodatkowego rabatowania Klientów, a z drugiej strony maksymalny limit rabatu jest określony w centrali, co przekłada się na jeszcze lepszą kontrolę nadawanych obniżek przez przedstawiciela,
możliwość pobierania niepotwierdzonych zamówień Klienta z centrali, które pochodzą z innych źródeł np. z Pulpitu Kontrahenta. Dzięki temu, przedstawiciel może pobrać wystawione przez Klienta zamówienia na urządzenie mobilne, a podczas wizyty u niego zweryfikować te dokumenty oraz je potwierdzić, odrzucić lub wprowadzić konieczne zmiany,
tworzenie rezerwacji zasobowych - podczas wystawiania dokumentu pracownik mobilny może zweryfikować zapotrzebowanie Klienta z dostępnością asortymentu na magazynie,
wysyłanie raportów wiadomością e-mail, dzięki czemu przedstawiciel handlowy może w prosty sposób wysłać odpowiedni raport Klientowi lub swojemu kierownikowi,
raport realizacji zamówień umożliwiający szybką weryfikację realizacji zamówień danego kontrahenta, np. podczas wizyty u tego Klienta,
dodawanie towarów na zamówienie bezpośrednio z listy towarów, bez konieczności wchodzenia do małej kalkulacji,
podpowiadanie się daty realizacji według kalendarza dostaw kontrahenta zdefiniowanego w systemie Comarch ERP XL,
możliwość wskazania konkretnego magazynu, z którego ma być realizowany towar, dzięki czemu, przedstawiciel może wybrać magazyn, gdzie jest dostępny towar, którego pilnie potrzebuje Klient lub taki magazyn, z którego dostawa do kontrahenta odbędzie się najszybciej,
prezentacja i wyliczanie marży według ceny ewidencyjnej, czyli najwyższej ceny zakupu towaru z magazynów, do których dostęp ma przedstawiciel handlowy
blokada zmiany ceny początkowej,
zwiększona kontrola nad zmianą terminu płatności kontrahenta, dzięki czemu w aplikacji mobilnej została wprowadzona funkcjonalność ograniczenia możliwości modyfikacji formy płatności na dokumencie oraz podczas edycji karty kontrahenta,
obsługa blokad na karcie kontrahenta - wstrzymane zamówienia oraz wstrzymane transakcje.
Comarch ERP Mobile 2016.2 to także zmiany w aplikacji do zarządzania pracownikami mobilnymi - Comarch ERP Mobile Kierownik Sprzedaży:
możliwość planowania wizyt bez wzorca dzięki temu, kierownik planując wizytę przedstawicielowi, nie musi narzucać z góry jednego schematu przeprowadzenia spotkania z kontrahentem, ale sam pracownik będąc na miejscu u Klienta może określić charakter wizyty handlowej oraz wybrać najlepszy zestaw elementów wizyty do realizacji,
obsługa tygodniowych planów wizyt, prócz możliwości kopiowania, została udostępniona opcja szybkiego potwierdzania lub odrzucania zaplanowanych wizyt podwładnych,
prezentowanie ikon wzorca wizyty, co usprawnia weryfikację zrealizowanych i zaplanowanych wizyt z poziomu terminarza,
prezentacja kontrahenta z wstrzymanymi transakcjami lub wstrzymanymi zamówieniami - została dodana informacja na liście oraz kartach kontrahentów odnośnie blokad transakcji lub zamówień, ustawianych w systemie Comarch ERP XL.
Według badań TNS Polska 44% Polaków powyżej 15go roku życia posiada smartfona, a 10% tablet. Biorąc pod uwagę fakt cyklicznej wymiany urządzeń i praktyczny brak w ofercie telefonów starego typu przewiduje się wzrost liczby użytkowników smartfonów do ponad 60% w 2015r. Za tymi cyframi jednak kryje się coś więcej - "mobilny" styl życia. We wstępie do raportu mShopper możemy przeczytać, że "Mobilność to raczej styl życia, pewna postawa zakładająca aktywność, dynamikę w działaniu i świadomość różnych rozwiązań technologicznych, które umożliwiają nam wykonywanie rozmaitych działań".
Miło jest nam przekazać informację, że analizując sprzedaż aplikacji mobilnych, już po trzech kwartałach 2015 r. osiągnęliśmy sprzedaż na poziomie sprzedaży za cały poprzedni rok 2014. Porównując sprzedaż kwartał do kwartału, także odnotowaliśmy wzrost sprzedaży na poziomie 67% w porównaniu Q3 2015 r. do Q3 2014 r. Zmiany obserwujemy także w rankingu sprzedaży dedykowanemu aplikacjom mobilnym. W rankingu sprzedaży prowadzą: Supremo z Poznania, Graphcom z Poznania oraz T2S z Warszawy.
Comarch ERP Mobile 2016.2 współpracuje z najnowszą wersją:
Comarch ERP XL
Comarch ERP Altum (wymagana najnowsza aktualizacja systemu) Comarch ERP Altum (Sprzedaż i Kierownik Sprzedaży tylko Monitorowanie) Comarch ERP Optima Comarch ERP XL Start (Kierownik Sprzedaży tylko Monitorowanie, Sprzedaż bez obsługi wizyt).
Szczegółowy opis nowych funkcjonalności znajdą Państwo w dokumencie o zmianach w wersji do pobrania
Ostatnio dodane aktualności
29 stycznia 2024
Efektywne zarządzanie w obszarze kadr i płac z enova365
18 grudnia 2023
ROLA SZKOLEŃ I WSPARCIA TECHNICZNEGO W SUKCESIE WDROŻENIA SYSTEMU ERP
27 listopada 2023
TRENDY W ROZWOJU SYSTEMÓW ERP I PRZYSZŁOŚĆ ZARZĄDZANIA FIRMĄ
19 lipca 2021
Przemysł 4.0 – dobre dane to dobre decyzje!
7 maja 2021
Przemysł 4.0 – Wchodzimy w nową erę rozwoju przemysłu!
26 czerwca 2020
Czy obce firmy mogą zablokować Twoje licencje Comarch?
15 marca 2022
Chroń swój system i dane z urządzeniami Fortinet!
15 września 2020
Sprawdź czy masz bezpieczny system Windows Server – podatność 10 na 10.
29 czerwca 2020
Jaki antywirus wybrać do firmy w 2020 roku?
10 lutego 2020
Comarch Optima 30% taniej
6 grudnia 2019
Zagrożenia sieci komputerowej [jak się przed nimi chronić]
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie.
Funkcjonalne pliki Cookie
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferences
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Analityczne
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketingowe
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.