Aplikacja mobilna aMODO
aMODO to aplikacja na urządzenia mobilne w pełni zintegrowana z systemami Comarch, wspomagająca kierowców i przedstawicieli handlowych w codziennej pracy w terenie. Umożliwia optymalizację procesów magazynowych takich jak generowanie nowych dokumentów czy inwentaryzację.
Główne cechy aplikacji mobilnej aMODO (szablon oferty):
Wielosystemowość:
Aplikacja współpracuje z systemami:
Aplikacja przeznaczona jest na urządzenia przenośne (tablety i PDA) z systemem operacyjnym
Wielofunkcyjność:
Aplikacja mobilna aMODO przeznaczona jest dla pracowników zatrudnionych na stanowisku:
Funkcjonalności aplikacji udostępniane są użytkownikowi w zależności od stanowiska.
Praca w trybie off-line:
Aplikacja pracuje w trybie off-line, korzystając z lokalnej bazy, zasilanej na żądanie danymi z systemu ERP. Synchronizacja danych inicjowana jest przez użytkownika, w zależności od urządzenia i lokalizacji, wykorzystując połączenie sieciowe firmy np. Wi-Fi, LAN lub sieć komórkową.
W lokalnej bazie danych przechowywane są kartoteki produktów, kontrahentów oraz dokumenty: zamówień, faktur, wolnych wydań gratisów i płatności (KP).
Wszystkie czynności rejestrowane w aplikacji mobilnej aMoDo synchronizowane są z centralnym system ERP poprzez web serwis za pomocą mechanizmu synchronizacji.
Szybka praca na dokumentach dzięki mechanizmowi filtracji, oznaczania kolorem i wyszukiwania:
W programie aMODO występują następujące rodzaje filtrów:
Możliwe jest wyszukiwanie po zakresie dat, kodzie pocztowym, nazwie ulicy, mieście, grupie, opiekunie, dostępności.
Kontrahenci oznaczani są następującymi kolorami:
Funkcjonalności
ul. Nasypowa 25A
85-342 Bydgoszcz
tel./faks 52 340 70 88
biuro@kantata.pl
ul. Pełczyńska 137
51-180 Wrocław
tel./faks 71 728 13 40
biuro@kantata.pl
ul. Grochowe Łąki 2a/29
61-752 Poznań
tel./faks 61 610 24 05
biuro@kantata.pl