Comarch ERP Optima – program do obsługi małej i średniej firmy

O produkcie

Comarch ERP Optima to program stworzony dla małych i średnich firm z każdej branży. Składa się ze zintegrowanych (pracujących na jednej bazie danych) aplikacji-modułów obsługujących różne obszary działalności przedsiębiorstwa. Zaufało nam już ponad 50 000 Klientów, co klasyfikuje Comarch ERP Optima jako jeden z najchętniej wybieranych programów do obsługi małych i średnich firm.

 

Program jako usługa

 Comarch ERP Optima dostępna jest także w modelu usługowym. Klient za stałą miesięczną opłatę abonamentową otrzymuje dostęp do oprogramowania wspierającego zarządzanie online firmą poprzez przeglądarkę internetową. Comarch ERP Optima to nowoczesny, zintegrowany program do kompleksowego zarządzania dostępny przez Internet.

 

Rozwiązania dodatkowe

Wybierając Comarch ERP Optima masz możliwość wykorzystywania najnowszych narzędzi wspierających prowadzenie i zarządzanie Twoją firmą. Dowiedz się, jak dzięki dodatkowym rozwiązaniom zabezpieczać dane, wspierać decyzje biznesowe, budować nowe kanały sprzedaży, czy też znaleźć swojego księgowego.

 

Korzyści

Comarch ERP Optima to najchętniej wybierany program komputerowy do obsługi małych i średnich firm. Poniżej korzyści z używania Comarch ERP Optima:

 

Handel i usługi

 W tej dziedzinie niezwykle potrzebne są ułatwienia w rejestracji procesów sprzedażowych, kontrola magazynu, możliwość szybkiej sprzedaży np. z wykorzystaniem ekranów dotykowych. Liczy się sprawna obsługa Klienta!

 

A może ona przebiegać znacznie sprawniej, ponieważ kupując oprogramowanie Comarch OPT!MA:

 

Głównymi zaletami narzędzi wspomagających pracę działów: księgowego, kadrowo/płacowego i obsługi środków trwałych są:

 

Księgowość, rozliczenia i kadry

 Rzetelne prowadzenie księgowości i finansów, obsługa kadrowa i płacowa oraz ewidencja środków trwałych w Comarch OPT!MA zapewnione są dzięki modułom:

Moduły te charakteryzują się przede wszystkim prostą obsługą i niezawodnością działania oraz bieżącą aktualizacją pod względem zmieniających się przepisów.

Księga Podatkowa zapewnia pełną obsługę uproszczonej ewidencji księgowej – na zasadach ogólnych, tzw. Księga Przychodów i Rozchodów. Księga Handlowa to narzędzie przeznaczone dla firm prowadzących pełną księgowość, zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości. Użytkowanie aktualnych wersji oprogramowania Comarch gwarantuje prowadzenie księgowości i spraw kadrowo-płacowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, a także wykorzystując: aktualne stawki podatkowe, wzory deklaracji, mechanizmy rozliczeń oraz wiele innych elementów zależnych od aktualnych przepisów. Zastosowane narzędzia, jak np. schematy księgowe umożliwiające automatyczne, bezbłędne księgowanie dokumentów, czy też narzędzia importu aktualnych wskaźników księgowych i płacowych – sprawiają, że praca w dziale księgowym firmy przebiega sprawnie, a możliwość powstania błędów jest zminimalizowana.

W celu lepszego obsłużenia procesów zachodzących w biurach rachunkowych, stworzone zostały specjalne moduły w wersji BR. Umożliwiają one kompleksową obsługę wielu klientów oraz usprawniają kontakt na linii klient-biuro.

 

Zarządzanie

Skuteczne decyzje potrzebują właściwej informacji. Poprzez zintegrowanie system Comarch ERP Optima pozwala na kompleksowe analizowanie danych z różnych obszarów działania firmy. Daje to możliwość obserwowania pewnych ogólniejszych procesów i trendów. Dzięki właściwej analizie możesz mieć dostęp do konkretnych informacji wspierających podejmowanie decyzji, dzięki którym Twoja firma będzie się rozwijać.

 

Zarządzaj świadomie swoją firmą z Comarch ERP Optima i:

 

 

Korzyści z zastosowania Comarch ERP Optima:


Skuteczne zarządzanie wspomagane dedykowanymi narzędziami informatycznymi zapewnia konkurencyjność oraz lepsze wyniki ekonomiczne. Wykorzystanie możliwości jakie daje Comarch ERP Optima pozwala na ciągłe podnoszenie jakości wykonywanych usług.

 Więcej informacji »

 

Skuteczna współpraca z Klientem


Dzięki możliwości wymiany dokumentów za pośrednictwem Internetu Klienci biura rachunkowego otrzymają najważniejsze dla siebie informacje np. o wysokościach płatności z tytułu podatków, za pośrednictwem Internetu w postaci maila lub poprzez przeglądarkę internetową.
Więcej informacji »

 

 

Internetowe Biuro Rachunkowe


Możliwość pozyskania szerszego grona klientów poprzez rozszerzenie usług o działalność w Internecie dzięki wykorzystaniu Comarch ERP iOptima24.

 Więcej informacji »

 

Małe i średnie firmy

Prowadzenie sprzedaży

 


Karta Kontrahenta

Karta Kontrahenta pozwoli w szybki sposób wprowadzić informacje o Twoich partnerach biznesowych, ustalić dedykowane im formy płatności, limit kredytu oraz indywidualne rabaty, co znacznie przyspieszy i ułatwi prowadzenie zakupów i sprzedaży.

 

Karta Towaru

Karta Towaru umożliwi Ci szybkie dodawanie towarów/usług wraz z podstawowymi o nich informacjami, w tym ustalenie cen. Dodatkowo na Karcie Towaru dodasz dowolny atrybut, taki jak: zdjęcie, kolor, datę ważności itp., a także zweryfikujesz stan zamówień.

 

Fakturowanie

W module Faktury Comarch ERP Optima w łatwy sposób wystawisz dokumenty handlowe (np.faktury sprzedaży, czy zakupu).

Dokumenty można przygotować zarówno w złotówkach, jak i w walucie obcej. Prowadząc transakcje zagraniczne masz gwarancję łatwej ewidencji dokumentów w walucie obcej, zarówno w obrębie Unii Europejskiej, jak i poza nią.

 

Operacje na dokumentach handlowych

Z Fakturami Comarch ERP Optima w prosty sposób wybierzesz/posortujesz/wyszukasz potrzebne Ci dokumenty. Wybrane pozycje wydrukujesz, wyślesz mailem do kontrahenta, czy też swojego biura rachunkowego. Jeżeli prowadzisz magazyn to jednym kliknięciem wystawisz dokumenty „wydania z magazynu”.


 Kontrola finansów

„Preliminarz płatności” w module Kasa/Bank prezentuje stan Twoich należności i zobowiązań, m.in. zaległe faktury, spodziewane odsetki z lokat bankowych, czy też planowane wydatki. Z tego poziomu możesz także przesyłać płatności przelewem do swojego banku.


 Obsługa współpraca z kontrahentem

„Sprzedaż dedykowana” w module Handel to zbiorcza, kompletna informacja o Twojej współpracy z zadanym kontrahentem. Umożliwia kontrolę zadłużenia klienta, analizę historii Twojej sprzedaży, wysłanie oferty, wydanie towaru i wystawienie faktury, dodawanie nowych dokumentów do danego zlecenia. Z tego poziomu możesz również zarządzać kontaktami z klientem sprawdzając i ustalając terminy spotkań.

 

Sprzedaż w internecie

 

Comarch ERP iSklep24

To nowoczesne oprogramowanie sklepu internetowego umożliwiające prowadzenie działań sprzedażowych oraz posiadające wbudowane narzędzia promocji.

Comarch ERP iSklep24 pozwala w prosty i szybki sposób udostępniać sprzedawane towary, wystawiać aukcje internetowe, samodzielnie kreować wygląd witryny, a także sprawnie zarządzać ofertą w Internecie.

Pełna integracja z programem Comarch ERP Optima oraz promocja w internetowej galerii handlowej iMall24 sprawiają, że aplikacja wyróżnia się na rynku oprogramowania.

 

NOWOŚĆ!!!

 

Teraz korzystając z iSklep24 możesz sprzedawać swoje towary bezpośrednio na najpopularniejszym portalu społecznościowym na świecie – Facebook.com! Pokaż swoje towary milionom internautów dzięki Facebook shop, który otworzysz w cenie standardowego sklepu!

 

Elektroniczne wysyłanie faktur

 

Z Comarch ERP Optima nie tylko wystawisz i wydrukujesz fakturę. Zgodnie z najnowszymi przepisami dotyczącymi elektronicznego przesyłania faktur od 1 stycznia 2011 roku możesz przesłać dokument za pomocą jednego kliknięcia do wybranego kontrahenta! Nie musisz już stać w kolejkach na poczcie lub zamawiać kuriera, nie trzeba nawet skanować czy konwertować faktury do formatu PDF – Comarch ERP Optima zrobi to za Ciebie! Zapomnij o pękających od wydruków segregatorach – przesyłaj i archiwizuj wszystkie dokumenty w postaci elektronicznej!

 

Prowadzenie magazynu


Obsługa magazynu

Z Comarch ERP Optima stworzysz dowolną liczbę magazynów np. magazyn główny, magazyn sklepu internetowego, magazyn oddziału. Dodasz i przejrzysz towary w magazynie, a także skontrolujesz stan swoich zasobów, np. sprawdzisz jakie towary i w jakiej ilości masz w magazynie, a których towarów i w jakiej ilości brakuje.


Obsługa zamówień

Comarch ERP Optima umożliwi Ci przeglądanie wszystkich zamówień, tworzenie, jednym kliknięciem, na ich podstawie faktur zakupu oraz przyjęć do magazynu. W programie przejrzysz wszystkie zlecenia według wybranych kryteriów, dodasz nowe oraz zmodyfikujesz już istniejące.

Kontrola etapów realizacji zamówień oraz terminów dostaw pozwoli Ci informować klientów o bieżącym stanie ich transakcji.


Przyjęcie towaru do magazynu

W module Handel wystawisz dokumenty magazynowe: PZ- Przyjęcia Zewnętrzne (przyjęcie towaru do magazynu), WZ- Wydania Zewnętrzne (wydanie towaru z magazynu). Każdy dokument łatwo przekształcisz do faktury, szybko skorygujesz lub zaksięgujesz.

Księgowość


Ewidencja ryczałtowa

W Module Księga Podatkowa poprowadzisz uproszczoną księgowość w oparciu o ewidencję przychodów objętych zryczałtowanym podatkiem dochodowym. Ponadto automatycznie obliczysz deklarację PIT-28, którą następnie prześlesz wprost z programu przez Internet do Urzędu Skarbowego.


Księga rozchodów i przychodów – Księga Podatkowa

W module Księga Podatkowa poprowadzisz księgowość na zasadzie Księgi Przychodów i Rozchodów. Na podstawie zapisów w Księdze automatycznie wyliczysz deklaracje PIT-36, PIT-36L, które następnie wyślesz elektronicznie w formie e-deklaracji do Urzędu Skarbowego.


Rejestry Vat

Dzięki rejestrom VAT przejrzysz wszystkie dokumenty zakwalifikowane do rejestru VAT-7 w zadanym okresie. Jeżeli prowadzisz sprzedaż zagraniczną w rejestrach sprawdzisz faktury, które kwalifikują się do VAT-UE.


Deklaracja VAT – 7

Comarch ERP Optima na podstawie zapisów w rejestrze VAT automatycznie policzy Twoją deklarację VAT-­7. Bezpośrednio z programu wydrukujesz ją oraz wyślesz drogą elektroniczną do Twojego Urzędu Skarbowego.


Deklaracja PIT-36

Program na podstawie zapisanych w nim informacji automatycznie wyliczy za Ciebie deklarację roczną PIT‐36, PIT‐36L oraz wiele innych. Przygotowane dokumenty wyślesz drogą elektroniczną bezpośrednio z programu do Twojego Urzędu Skarbowego

 

Pełna księgowość


 Plan kont

W module Księga Handlowa stworzysz dowolny, wielopoziomowy plan kont dostosowany do potrzeb Twojej firmy. Łatwy sposób budowy i poruszania się po planie kont pozwoli Ci na szybkie sporządzanie zestawień i analiz księgowo-finansowych.


Obroty salda

W Comarch ERP Optima sprawdzisz stan kont księgowych przeglądając zapisy prezentowane w obrotach i saldach. Zapisy te mogą powstawać z ręcznych księgowań na kontach lub automatycznie przy zastosowaniu schematów księgowych (wzorców księgujących). Dzięki funkcji bufora księgowego unikniesz pomyłek przy wprowadzaniu dekretów.


Bilans

W programie zdefiniujesz dowolne zestawienia księgowe lub możesz wykorzystać już istniejące. Zestawienia możesz wydrukować lub przenieść do arkusza kalkulacyjnego.


Rejestry VAT

Dzięki rejestrom VAT przejrzysz wszystkie dokumenty zakwalifikowane do rejestru VAT-7 w zadanym okresie. Jeżeli prowadzisz sprzedaż zagraniczną rejestrach sprawdzisz faktury, które kwalifikują się do VAT-UE.


Deklaracje VAT

Comarch ERP Optima na podstawie zapisów w rejestrze VAT automatycznie policzy Twoją deklarację VAT-7. Bezpośrednio z programu wydrukujesz ją oraz wyślesz drogą elektroniczną do Twojego Urzędu Skarbowego.


Deklaracje – PIT 36

Program na podstawie zapisanych w nim informacji automatycznie wyliczy za Ciebie deklarację roczną PIT-36, PIT-36L oraz wiele innych. Przygotowane dokumenty wyślesz drogą elektroniczną bezpośrednio z programu do Twojego Urzędu Skarbowego.

 

e-Deklaracje

 Niezależnie od tego jaką formę prowadzenia księgowości wybierzesz, musisz rozliczać się z Urzędem Skarbowym wypełniając deklaracje podatkowe. To uciążliwe i czasochłonne zajęcie, w dodatku łatwo o pomyłkę podczas wypełniania tradycyjnych formularzy. Na szczęście z Comarch ERP Optima nie musisz zastanawiać, czy wypełniasz poprawny formularz, w sysytemie na bieżąco aktualizowane są wszystkie druki urzędowe! Dodatkowo funkcja przesyłania e-deklaracji do Urzędu Skarbowego pozwoli Ci zaoszczędzić czas i pieniądze. Dzięki Comarch ERP Optima błyskawicznie złożysz przez Internet wszystkie deklaracje związane z podatkami PIT, CIT, VAT, VAT-UE, a dzięki współpracy z programem Płatnik rozliczysz także wszelkie zobowiązania wobec ZUS!

Możesz również skorzystać z usług wybranego biura rachunkowego z portalu iKsięgowość24 i zlecić wykonanie wszystkich obowiązków księgowo-kadrowych ekspertom.

 

Znajdź księgowego

iKsięgowość24.pl

Serwis pozwalający na wyszukanie biura rachunkowego dopasowanego do oczekiwań klienta zarówno pod względem lokalizacji, jak i świadczonych usług. Biura zaprezentowane w serwisie posiadają oprogramowanie firmy Comarch, co umożliwia podjęcie współpracy wykorzystujące nowoczesne modele współpracy oparte o Internet, w tym elektroniczną wymianę dokumentów.

 

Obsługa kadrowo-płacowa

W zależności od rodzaju prowadzonych rozliczeń pracowników w ramach Comarch ERP Optima możesz ewidencjonować wypłaty pracowników wykorzystując Uproszczone Kadry/Płace lub prowadzić ewidencję obecności, obsługiwać rozliczanie różnych rodzajów umów cywilno-prawnych z pracownikami, usprawnić proces naliczania i korygowania list płac oraz zautomatyzować współpracę z programem Płatnik – wybierając Pełne Kadry/Płace.


Lista wypłat

 

W module Księga podatkowa w prosty sposób zaewidencjonujesz wypłaty pracowników, a także wprowadzisz je do książki przychodów i rozchodów.


Wypłaty pracowników

Na liście wypłat pracowników w module Kadry i Płace znajdziesz wszystkie informacje dotyczące wypłat oraz innych rozliczeń z Twoimi pracownikami. W programie w prosty sposób przyznasz swoim pracownikom dodatki, premie czy uwzględnisz potrącenia. W tym miejscu obejrzysz też całą historię zarobków zatrudnionych, ich umowy, szczegółowe dane itd. Program współpracuje z aplikacją Płatnik oraz systemem SODiR.


 Deklaracje pracowników

W programie utworzysz jednocześnie deklaracje dla wszystkich pracowników oraz wyślesz je w formie e-deklaracji do Urzędu Skarbowego. Program umożliwia pobranie Urzędowego Potwierdzenia Odbioru.

 

Skuteczne zarządzanie

Nowy Comarch ERP Optima Analizy Business Intelligence to intuicyjne narzędzie służące do budowania raportów i analiz na bazie informacji wprowadzonych do programu Comarch ERP Optima.

Moduł Comarch ERP Optima Analizy BI jest obecnie jednym narzędziem typu business intelligence przeznaczonym dla małych i średnich firm o tak intuicyjnym interfejsie i bogatej funkcjonalności.

Rozwiązanie Comarch ERP Optima Analizy BI jest źródłem wiedzy na temat każdego obszaru funkcjonowania firmy. Integruje dane pochodzące z Comarch ERP Optima, pozwalając na ich przekrojowe analizy, tworzenie szczegółowych i dynamicznych raportów, w postaci tabelarycznej lub wykresów. Tego typu narzędzie może znacząco podnieść jakość pracy i jej wyniki właścicielom firm i pracownikom odpowiedzialnym za realizację poszczególnych zadań.

 

Bezpieczeństwo danych

Tylko system dobrze zabezpieczony jest akceptowalnym narzędziem informatycznym w prowadzeniu biznesu. Automatyczna Kopia Bezpieczeństwa to wykonanie kopii zapasowej bazy danych Comarch ERP Optima na serwery w Comarch Data Center z wykorzystaniem usługi iBard24 Backup Online. Raz skonfigurowana usługa wykonuje kopię bazy danych automatycznie zgodnie z ustawionym harmonogramem.

Tworzenie kopii bezpieczeństwa w Comarch ERP Optima z wykorzystanie iBard24 jest całkowicie bezpieczne. Dane mogą być szyfrowane kluczem użytkownika AES 256-bit i przesyłane są za pomocą szyfrowanego połączenia SSL 128-bit (takie samo szyfrowanie jest używane w kontaktach z bankami).

Zapraszamy do lektury „Bezpieczny Komputer – Jak zapewnić całkowitą ochronę danych w domu i firmie?”. Wspólne dzieło stworzone przez specjalistów Comarch oraz ESET zawiera szereg praktycznych wskazówek jak zabezpieczyć informacje gromadzone na firmowych i prywatnych komputerach.

 

Rozwiązanie dla biur rachunkowych

Społeczność Biur Rachunkowych

 

O Społecznościach

Społeczność Biur Rachunkowych jest społecznością zrzeszającą

podmioty gospodarcze prowadzące działalność usługową i doradczą z zakresu

księgowości oraz kadr i płac, posiadające oprogramowanie Comarch ERP Optima w wersji dla Biur Rachunkowych.

Do grupy podmiotów zarejestrowanych w Społeczności należą przede wszystkim Biura Rachunkowe i Doradcy Podatkowi.


Celem utworzenia Społeczności Biur Rachunkowych jest:


Portal iKsięgowość24 związany ze Społecznością Biur Rachunkowych:

 

Zarządzanie biurem rachunkowym

 

Zarządzanie biurem rachunkowym czy kancelarią doradcy podatkowego związane jest z optymalnym planowaniem zadań dotyczących organizacji czasu pracy. Wykorzystując zintegrowany program Comarch ERP Optima, możemy przyspieszyć wykonywanie niektórych czynności. Wprowadzane do dowolnego modułu dane są na bieżąco synchronizowane w całym systemie. Dzięki rozwiązaniu Comarch Biuro Rachunkowe operator może rozpocząć pracę na dowolnie wybranej bazie (na dowolnym kliencie) bez konieczności przelogowania. Comarch Biuro Rachunkowe ułatwia również pracę przy wykonywaniu czynności o podobnym, seryjnym charakterze. Usprawnia wykonanie kopii bezpieczeństwa, wysłanie e-deklaracji czy drukowanie deklaracji podatkowych. Funkcja Rejestratora Czasu Pracy pozwala na mierzenie i analizowanie czasu poświęconego na realizację zleceń klientów.

 

Comarch ERP Optima

Pozwala na usprawnienie czynności związanych z wystawianiem regularnych dokumentów rozliczeniowych, np. faktur za usługi. Dzięki zastosowaniu „faktur cyklicznych” dostępnych w module CRM. Aplikacja umożliwia tworzenie wzorców faktur i na ich podstawie automatyczne generowanie dokumentów. Moduł CRM umożliwia również: rejestrację kontaktów z klientami, harmonogramowanie zadań i tworzenie notatek dotyczących wykonanych czynności, ustalenie procedur obsługi. Aplikacja umożliwia kojarzenie dokumentów oraz plików z określonym kontaktem lub zadaniem. Dzięki temu można łatwo sprawdzić zaawansowanie oraz efekt prac powierzonych pracownikom.

 

W pracy biur rachunkowych bardzo ważne jest odpowiednie zarządzanie obiegiem dokumentów. Dzięki zastosowaniu modułu Obieg Dokumentów możliwe jest dowolne opisywanie dokumentów oraz śledzenie zmian związanych z ich obiegiem. Odpowiednio stworzona struktura katalogów z dokumentami może być niezbędnym narzędziem wykorzystywanym w pracy przez właścicieli i pracowników kancelarii.

 

Skuteczna współpraca z Klientem

 

Płynna komunikacja z klientem – wymiana informacji i dokumentów a co za tym idzie skuteczna współpraca to jeden z najważniejszych elementów wpływających na konkurencyjność biur rachunkowych. Pulpit Menadżera to dedykowane narzędzie komunikacyjne w Comarch.

 

Comarch ERP Optima, dzięki któremu biuro może udostępnić swoim klientom informacje o najważniejszych zdarzeniach i procesach: podatkach do zapłaty, deklaracjach, zestawieniach prezentujących przychody i koszty. Takie dane dostępne są dla klienta przez 24 godziny na dobę z dowolnego miejsca z dostępem do Internetu. Za pośrednictwem dedykowanych stron internetowych klienci biura mają możliwość śledzenia bieżących danych zgromadzonych w programie Comarch ERP Optima. Pulpit Menadżera dostępny jest w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej.


Narzędziem pozwalającym zautomatyzować proces wymiany danych pomiędzy biurem rachunkowym a jego klientami jest Internetowa Wymiana Dokumentów. Takie rozwiązanie pozwala znacznie ograniczyć czas jaki użytkownicy poświęcają na przygotowanie i wysłanie dokumentacji. Podstawą informacji jaka będzie przesyłana za pośrednictwem Internetowej Wymiany Dokumentów są wszystkie dokumenty zaewidencjonowane w programie Comarch ERP Optima, zatem przesyłane mogą być: dokumenty handlowe, dokumenty magazynowe, kasowe, bankowe. Jedną z unikalnych cech Internetowej Wymiany Dokumentów jest doskonałe zabezpieczenie przesyłanych danych. Innowacyjność modułu polega na zastosowaniu serwera wymiany jako pośrednika komunikacyjnego pomiędzy klientem i biurem rachunkowym. Platforma dostępna dla użytkowników Comarch ERP Optima jest jedynym na rynku rozwiązaniem dającym tak wysoki poziom zabezpieczeń.

 

Internetowe Biuro Rachunkowe Comarch iOPT!MA24

 

Unikalną cechą Comarch ERP Optima jest możliwość pracy z programem poprzez Internet w modelu ASP (ang. Application Service Provision) za pośrednictwem platformy Comarch. Koncepcja Księgowości w Comarch e-OPT!MA oznacza pracę Doradcy Podatkowego lub Biura Rachunkowego wykorzystującego do obsługi swoich Klientów i kontaktu z nimi połączenia internetowe. Biuro Rachunkowe wynajmuje w systemie Comarch iOPT!MA24 odpowiednie moduły oprogramowania, z których korzysta za pośrednictwem sieci Internet. Klienci Biura, za pomocą odpowiedniego modułu Pulpit Menadżera mogą uzyskać stały wgląd w swoje dane finansowe, bez konieczności kontaktowania się z Biurem.


Według tej koncepcji Klient może również korzystać z modułów Comarch ERP Optima do prowadzenia sprzedaży i magazynu, które dzięki sieci Internet połączone są z modułami do prowadzenia księgowości obsługiwanymi przez biuro rachunkowe. Przykładowo, raz wprowadzone dane przez Klienta, np. faktury, będą automatycznie widoczne dla zalogowanego pracownika biura. Pozwala to na zautomatyzowanie przepływu pracy i zminimalizowanie ryzyka pomyłki związanej z wprowadzaniem danych do Systemu. Rozwiązanie takie niesie ze sobą bardzo wymierne korzyści dla Doradcy Podatkowego oraz jego Klienta. Oprócz redukcji kosztów działania Biura Rachunkowego (w tym kosztów kontaktów z Klientami), Biuro uzyskuje dostęp do zawsze najnowszej wersji oprogramowania i pozbywa się kosztów związanych z obsługą informatyczną firmy. Zarówno Biuro Rachunkowe, jak i jego Klienci, uzyskują dostęp do swoich programów i danych z dowolnego komputera przyłączonego do Internetu. Firma Comarch oferuje od przeszło 8 lat Biurom Rachunkowym oraz Doradcom Podatkowym dostęp do aplikacji na zasadach dzierżawy, biorąc na siebie odpowiedzialność za archiwizację danych i uaktualnianie systemu Comarch ERP Optima.

 

Comarch ERP Optima w wersji dla biur rachunkowych to kompleksowy program do obsługi Biur Rachunkowych i kancelarii Doradców Podatkowych.
To sprawdzone rozwiązanie wykorzystywane w ponad 4000 biur rachunkowych. Aplikacja jest na bieżąco dostosowywana do zmieniających się przepisów co umożliwia świadczenie merytorycznych, zgodnych z przepisami usług księgowych dla wszystkich typów rozliczeń wraz z ewidencją kadr oraz rachubą płac.


Nadanie rekomendacji przez Stowarzyszenie Księgowych potwierdza wysoką jakość programu. Wiedza i doświadczenie jaką posiadają właściciele i pracownicy biur rachunkowych to najcenniejszy kapitał, wykorzystywany przy tworzeniu rozwiązań dla biur rachunkowych. Dzięki tej współpracy powstały dedykowane moduły jak: Biuro Rachunkowe, Pulpit Menadżera czy IWD. Pozwalają one na oszczędność czasu związanego z obiegiem dokumentów, a także na usprawnienie kontaktów z klientami.

 

Placówki medyczne


Połączenie nowoczesnych rozwiązań oraz sprawdzonych technologii pozwoliło na stworzenie kompletnego narzędzia umożliwiającego kompleksową obsługę pacjenta od momentu rejestracji aż po rozliczenie przeprowadzonej wizyty z NFZ, a także wewnętrzną obsługę placówki medycznej oraz na sprawne zarządzanie jej personelem. System usprawnia zarządzanie placówką medyczną oraz podnosi wydajność pracy lekarzy.

 

iMed24

Zintegrowany z Comarch ERP Optima obsługuje wszystkie procesy zachodzące w placówce medycznej i jako jedyne na rynku rozwiązanie posiada akredytację Ministerstwa Zdrowia do stosowania bezpłatnego niekwalifikowanego podpisu elektronicznego. Rozwiązanie to dedykowane jest szerokiemu gronu użytkowników, poczynając od małych Indywidualnych Praktyk Lekarskich na sieciach i centrach placówek medycznych kończąc.

 

Comarch ERP iSklep24 to nowoczesne oprogramowanie sklepu internetowego umożliwiające prowadzenie działań sprzedażowych oraz posiadające wbudowane narzędzia promocji.

 

Comarch ERP iSklep24 pozwala w prosty i szybki sposób udostępniać sprzedawane towary, wystawiać aukcje internetowe, samodzielnie kreować wygląd witryny, a także sprawnie zarządzać ofertą w Internecie.

Pełna integracja z programem Comarch ERP Optima oraz promocja w internetowej galerii handlowej iMall24 sprawiają, że aplikacja wyróżnia się na rynku oprogramowania.

 

NOWOŚĆ!!!

Teraz korzystając z iSklep24 możesz sprzedawać swoje towary bezpośrednio na najpopularniejszym portalu społecznościowym na świecie – Facebook.com! Pokaż swoje towary milionom internautów dzięki Facebook shop, który otworzysz w cenie standardowego sklepu!

Kontakt

Bydgoszcz / Wrocław / Poznań /
Oddział Bydgoszcz

ul. Nasypowa 25A
85-342 Bydgoszcz

tel./faks 52 340 70 88
biuro@kantata.pl

Oddział Wrocław

ul. Pełczyńska 137
51-180 Wrocław
tel./faks (71) 728 13 40
biuro@kantata.pl

Oddział Poznań

ul. Grochowe Łąki 2a/29
61-752 Poznań
tel./faks (61) 610 24 05
biuro@kantata.pl

Skonfiguruj swój system

Dział handlowy
Produkcja
Magazyn wysokiego Składu
Dział handlowy
Produkcja
Magazyn wysokiego Składu

Mapa strony